Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/web/virtuals/198643/virtual/www/domains/i4tracking.cz/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 5840
Articles and publications | I4Tracking®

Articles and publications

PUPIL SIZE REFLECTS SUCCESSFUL ENCODING AND RECALL OF MEMORY IN HUMANS

Michal T. Kucewicz, Jaromir Dolezal, Vaclav Kremen, Brent M. Berry, Laura R. Miller, Abigail L. Magee, Vratislav Fabian & Gregory A. Worrell
Scientific Reportsvolume 8, Article number: 4949 (2018)
https://www.nature.com/articles/s41598-018-23197-6 

EYE TRACKING PRINCIPLES AND I4Tracking® DEVICE

Marek Polčák;  Martin Dobiáš;  Vratislav Fabián  
Czech Technical University in Prague, Faculty of Electrical Engineering, Prague, CZ  
Published in the journalLékař a technika – Clinician and Technology No. 2, 2012, 42, 100-103  
CategoryConference YBERC 2012 

EYE TRACKING FOR NEUROSCIENCE DIAGNOSES

Fabián, V.; Dobiáš, M.; Doležal, J.; Jošt, J. 
Sledování očních pohybů pro diagnostiku v neurovědách  
In: INSPO 2015. Praha: BMI sdružení, 2015, pp. 1-11. Available fromhttp://www.helpnet.cz/sites/default/files/soubory/fabian-50613.pdf 

AN EYE TRACKING SYSTEM: TOWARDS APPLICATIONS IN MARKETING?

Dobiáš, M.; Holub, O.; Fabián, V. 
AN EYE TRACKING SYSTEM: TOWARDS APPLICATIONS IN MARKETING?  
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2013, 2013(0302), 16-20. ISSN 1804-7890. 

MEASUREMENT OF CHANGES IN PUPIL SIZE DEPENDING ON THE LOGO 

Dobiáš, M.; Fabián, V.; Holub, O. 
In: Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012, pp. 611-619. ISBN 978-80-905243-3-0. Available fromhttp://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2012.pdf 

I4Tracking® – EYE TRACKING AND PUPILLOMETER IN MARKETING STUDIES

Dobiáš, M.; Vávrová, V.; Fejtová, M.; Ručka, T.; Červenka, P.; Fabián, V.; Křížová, D.; Fiala, J. 
I4Tracking® – Eye Tracking and Pupillometer in Marketing Studies  
In: LCBR European Marketing Conference 2011. EbermannstadtLupcon Center for Business Research, 2011, pp. 52-59. ISSN 2190-7935. 

DETERMINING A STRATEGY FOR PROBLEM SOLVING BASED ON EYE MOVEMENTS

Dobiáš, M.; Doležal, J.; Chytrý, V.; Klesalová, A.; Kozelka, P.; Černohous, J. 
Determining a strategy for problem solving based on eye movements  
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2017, 7(1), 26-27. ISSN 1804-7890. 

MASTER THESIS – ANOSMIE K 16-ANDROSTENÚM U MUŽÚ